Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Crna Gora – ulazak SNP u vlast ili spasavanje Đukanovića?

Komentari (57) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 29 decembar 2013 12:41
Boki
U pravu je pisac članka što je skeptičan. Meni je očigledno da se radi o nepoštenom savezu izdajničke vlasti u Srbiji sa vlastima nove Crnogorske nacije, bez da se pri tom trguje pravima Srba u državi te nove nacije - Crnoj Gori, već se trguje nekim partijskim interesima. Takođe iinteres crkve je tu sumnjimv. Interes Crkve i Srpskog naroda u nezavisnoj državi bivšoj republici Crnoj Gori su se razišli. Crkva ima interes da pomogne novoj Crnogorskoj naciji da stane na noge, a to može samo time da se ta nova nacija makar za jednu mrvicu vrati svom pravoslavnom korjenu. Kao potsticaj takvoj nepotpunoj naciji - Crnogorskoj, Crkva a i srpska država na neki način nude transfuziu krvi - srpske krvi, koja će se izgubiti u Crnogorskoj. To je jedna strana koja me tjera kao i pisca članka da budem skeptičan.

Sa druge strane, Crnogorci koji hoće da smijene oca nacije - Mila, imaju dublju i sistematičniju mržnju prema Srpskom narodu od samoga Mila i njegove partije.
Preporuke:
30
6
2 nedelja, 29 decembar 2013 13:45
Srbin iz CG
Milu se ne može vjerovati čak i kad darove donosi
Preporuke:
34
0
3 nedelja, 29 decembar 2013 13:50
kasica prasica
Boki, šta je rešenje za Srbe u Crnoj Gori?
Preporuke:
17
0
4 nedelja, 29 decembar 2013 14:24
Vlado
Milo Đukanović je spreman na sve kako bi ostao na vlasti. Njemu nije važno Srbin ili Crnogorac, EU ili Rusija samo novac i fotelja. Da ostne na vlasti uradiće sve pa i ponovno približiti Srbiji i SPC.
Svi znaju da je Milo odvojio Crnu Goru od Srbije pod pretnjom zapada kako ne bi završio u zatvoru.
Preporuke:
35
0
5 nedelja, 29 decembar 2013 14:34
ero
Poturice su zlatne ,kakve su ove hercegovačke pocrnogorice, gore od ikakvih poturica.
Preporuke:
33
0
6 nedelja, 29 decembar 2013 15:22
LIBERAL
Čitajući autorski prikaz crnogorskog teatra apsurda površni poznavalac (kakav je autor koji svoju sliku sklapa isključivo iz medija) pomislio bi da u crnoj i goroj vri.
Đukanoglavi je tu nesretnu privatnu mafijašku latifundiju organizovao i postavio kao hobotnicu sa srpsko-crnogorsko-manjinskim "problemima" koje po potrebi pali i gasi. I svi mu uredno podigravaju: navodne (pro)srpske stranke, "crnogorske"pustokupljevina kakav je SDP i slični, manjine koje su listom za njega uvijek i bez alternative, SPC sa Amfilohijem na čelu vječita desna ruka i sve to uz blagoslov većine "glasača" u crnoj i goroj.
Crna i gora je mrtvo more u kojoj svaka "promjena" donosi samo još jaču poziciju đukanoglavoj mafiji a koju će dežurne vlasti u Beogradu uvijek uredno naplatiti.
Preporuke:
29
5
7 nedelja, 29 decembar 2013 15:32
Boki
Rješenja za Srbe u ndbrCG nema na žalost, u bilo kojoj varijanti, bilo da vlada prva ili druga crnogorska familija, Srbi su tu da budu podređeni etnos, masa za asimilaciju ili za eksploataciju po potrebi.
U redu je to što Srbi pokušavaju da trguju nešto, čas sa prvom čas sa drugom familijom, samo treba to da rade otvorenih očiju i bez iluzija.
Makar bi Srbija trebalo da bude jasnija da ima jedan odnos prema svom narodu - Srbima na datoj susjednoj okupiranoj teritoriji - Crnoj Gori, drugi odnos prema "braći" Srbogorcima i Crnosrbima, treći odnos prema Crnogorcima i četvrti odnos prema Crnogorskim ustašama. Srbija izgleda nema ni jednu, a kamo li da je u stanju da vodi četiri različite politike istovremeno prema stanovništvu iste susjedne teritorije.
Preporuke:
26
1
8 nedelja, 29 decembar 2013 22:05
srki
Slažem se sa Liberalom.

Autor je takodje zaboravio jednu bitnu činjenicu,ili sam je ja možda previdio.

DPS - Milo Đukanović je krajem Novembra na lokalnim izborima u Mojkovcu,Cetinju i Petnjici (nova opština)
do nogu potukao i svog sadašnjeg partnera u Republičkoj vlasti i opoziciju. A to se sve dešavalo u jeku najžešćih optužbi oko : afere "snimak",afera "sex u kancelariji",KAP,Budžet,Predsjednički izbori i sve ostalo... dakle ubijeđen sam da bi sve ovo pobrojano bilo dovoljno da bilo koji političar odustane od svog života ali...prosto nevjerovatno feniks se opet diže iz pepela.
Što je meni posebno frapirajuće bilo je to da je DPS uzeo vlast na Cetinju,ubijeđen sam bio da će SDP (Ranko Krivokapić) koji je pomalo vještački preuzeo zaštitu nezavisne CG od LSCG.
Milo ih je sve porazio i pokazao im gdje im je mjesto i to sve pred vrlo značajne izbore u Podgorici (gdje inače drže vlast sa prosrpskim partijama).
Zaista me oduševljava..

nastavak...
Preporuke:
4
4
9 nedelja, 29 decembar 2013 22:14
srki
nastavak...

takođe u zadnjih nekoliko mjeseci se desilo mnogo stvari zbog kojih sam stekao utisak da je Milo u nemilosti kod određenih političkih struktura i da će potražiti utočište kod drugih (po ko zna koji put).

- afera "snimak"

- afera "seks u kancelariji"

- SDP otvoreno bojkotuje Filipa Vujanovića kao predsjedničkog kandidata

- Predsjednik SDP postaje predsjedavajući OSCE

- Rebalans budžeta (kojim je trebalo da se riješi teška situacija u KAP- Ranko za Njemce a Milo za Ruse)

S druge strane ova nova priča o ulasku prosrpske stranke u Vladu ?!? Pa sam SNP tvrdi da oni nisu pro Srpska nego građanska partija ?! koga onda lažu sebe ili nas ?

Mislim da je prije da je DPS pro Srpska partija

Bez uvrede za autora ali mnogo stvari u ovom tekstu zaslužuje dodatno objašnjenje
Preporuke:
6
1
10 nedelja, 29 decembar 2013 22:40
Jovan M. Pidikanac
Ma ljudi moji, kakva je ovo banda varalica!Sve junak do junaka, brat do brata. Savez lopova, Milo, "oberbandit", Ivica, nežan poput "marice" ali umešan u sva....do grla. Ne piše se dobro nama. Ni "njima", nema jasne zore za nas Srbe dok ne skinemo svu ovu bandu sa vrata...
Preporuke:
16
0
11 ponedeljak, 30 decembar 2013 12:35
brm
svečano ulazimo u treću deceniju kako "analitičari" uspešno predviđaju da će Krivokapić da napusti Đukanovića
Preporuke:
7
0
12 ponedeljak, 30 decembar 2013 12:41
brm
"Makar bi Srbija trebalo da bude jasnija da ima jedan odnos prema svom narodu - Srbima na datoj susjednoj okupiranoj teritoriji - Crnoj Gori, drugi odnos prema "braći" Srbogorcima i Crnosrbima, treći odnos prema Crnogorcima i četvrti odnos prema Crnogorskim ustašama."

ovaj majstor je zaslužio visoke pozicije u imperijalnim strukturama..ovakav i ovoliki divide et impera ni njima ne pada na pamet... ko što sam voli da kaže - poturica je gori od Turčina.
Preporuke:
5
1
13 ponedeljak, 30 decembar 2013 12:57
brm
DPS prosrpska? davno primećeno:

http://www.nspm.rs/srbija-i-crna-gora/milo-gospodar-srba-iz-crne-gore.html
Preporuke:
2
1
14 ponedeljak, 30 decembar 2013 16:24
srki
Ni prije a ni nakon referenduma nije se pojavila niti jedna partija (Srpskog korpusa) koja bi mudro prepoznala kuda to Milo ide i gdje nas vodi.

To je jedino primjetio i govorio lider LSCG - Slavko Perović. Čovjek koji je i po priznanju tadašnjeg lidera DPS Momira Bulatovića jedini bio u stanju da sruši tadašnju vlast, naravno ne sam već u koaliciji sa Novakom Kilibardom tadašnjim liderom Narodne stranke. Osnovali su "Narodnu slogu" i nakon pokradenih izbora 1996 (gdje im se dobro drmalo) "brat Srbin Kilibarda" hita prema vlasti i foteljama i okreće ćurak. Zvuči tako poznato

Slavko i dalje upozorava Crnogorce da ne glasaju za tu i takvu državu koju stvara Milo ali... 2005 se raspao LSCG uz veliku pomoć Milovu.

Svima su usta bila puna emocija prije i tokom referenduma dok s druge strane pragmatični lider i gospodar CG vješto ostvaruje svoje ciljeve.
I opet poslednja prilika nakon objavljivanja referendumskih rezultata ali džaba...

nastavak
Preporuke:
6
2
15 ponedeljak, 30 decembar 2013 16:32
srki
nastavak..

tada praktično Milo samo ovjerava činjenicu da u CG ne postoji opozicija. Nema je. Svi su njegovi.
Onog momenta kada su presušili izvori iz Srbije, te i takve stranke (namjerno im ne stavljam prefiks Srpske da ne vrijeđam svoje porijeklo) postaju građanske (valjda zvuči moderno ili će možda donijeti koji glas više) ali niko nema tu harizmu i umijeće da kao Gospodar mijenja mišljenje i savija se kako vjetar duva.
Taman se pojavi neko i pomisli "gotov je" a on ga spusti na mjesto koje treba.
Bukvalno gospodari situacijom i sve drži pod kontrolom.
Valjda svaki narod dobije vlast kakvu zaslužuje.

e sad ne znam zašto sve ovo napisah ali ne škodi a ako ne škodi znači da koristi. by Gutović
Preporuke:
6
1
16 ponedeljak, 30 decembar 2013 17:12
Sekula
Pozdrav Boki najnegativniji rodoljube.

Ne radi se samo o ulasku SNP-a u vlast već i Narodne stranke. Narodna stranka će vjerovatno u predizbornu koaliciju sa DPS-om dok se SNP moguće postizborno priključuje.

O čemu se zapravo radi? O zaokretu Đukanovića kome su Njemci otrgnuli SDP, pa DPS mora tražiti nove saveznike.

Za Srbe u CG ovo jeste dobro, ko to ne vidi taj je slijepac u rangu Andrije Mandića, novog Novaka Kilibarde.

Uloga Srbije bi bila pozitivna ako bi njeni državni organi diskreditovali Andriju Mandića i prevarantsku organizaciju Demokratski front. Radi se o savezniku takozvane SDP čija je ideologija gola srbomržnja, koju prikrivaju otkad su ih iz vana instruisali da sa Mandićem ruše Đukanovića.
Preporuke:
5
3
17 utorak, 31 decembar 2013 00:38
Boki
Otpozdrav i tebi Sekula.
Šta da se radi. Valjda nas je Srpska istorija, naročito zadnji vijek ipo, sa posebnim ubrzanjem zadnjih trideset godina, naučila da budemo skeptični.
Kao što kažeš, dobro je da se otvara prozor za nekakvu trgovinu da Srbi tu pokušaju da nešto istruguju. I tu su "Srbin" Mandić pa čak i "Srbin" Milić naravno gori za interes običnog Srbina od Mila Đukanovića.
Nažalost u tom prozoru za trgovinu, iskustvo nas uči, će se izvršiti trgovina ličnim, partijskim, crkvenim interesima, biće tu i podmićenih političara Srbije, samo čega neće biti, neće biti Srpskog jezika za Srpsku djecu u školama, ćirilice i proporcionalne zastupljenosti Srba na radnim mjestima. Tako da ponovim, ne bojte se, dobro biti neće.
Preporuke:
4
1
18 utorak, 31 decembar 2013 01:47
Boki
Sekua, i tebi otpozdrav,
Valjda su nas istorija poslednjega vijeka i život zadnjih dvadeset, trideset godina naučili da budemo skeptični i oprezni.

Što s tiče primjedbe da Srbija treba da ima različit odnos prema različitim etnosima u Crnoj Gori - Srbima, Srbogorcima, Crnosrbima, Crnogorcima i Crnogorskim Ustašama, prema svakima različito, ne znači da je Srbija ta koja je tu podjelu izmislila ili napravila. Samo je nepošteno od Srbije da prema svim tim različitim etničkim slojevima u ndbrCG nema drugačiji odnos. Sa Srpskog stanovišta imati isti odnos prema svim tim slojevima je autodestruktivno, neprirodno, glupo, debilski.
Preporuke:
2
0
19 utorak, 31 decembar 2013 03:39
Branko
Đukanović jeste loš po Srbe, ali ni predstavnici opozicije nisu ništa bolji. Miodrag Lekić sam nije Srbin i jedan je od prvih separatista ranih 90-ih. Medojević je Crnogorac, član CPC. Pozitivna CG je slična starom Liberalnom Savezu i praktično i ne priznaje postojanje Srba, te je tim gora od Mila. Srbi u tom slučaju crnogorsko-crnogorske podele, treba da idu uz onoga ko im da više, bez ikakvih emocija prema čoveku na vlasti.
Preporuke:
2
2
20 utorak, 31 decembar 2013 09:28
Stefan Mitrov Ljubiša
U CG je sve najobičnija simulacija. SDP ne izlazi iz vlade osim ako joj neko sa zapada oštro ne naredi. Srbi ne ulaze u Đukanovićevu vladu jer u političkom smislu ne postoje, nemaju predstavnike u parlamentu. Taj takozvani Demokratski front je najprevarantskiji trojanski konj za izmučene i sluđene Srbe, a SNP je interesna grupacija koja nikad nije ni bila srpska stranka, već udbaška struktura formirana da okupi srpsko biračko tijelo. Ne treba zaboraviti ni to da jedan ne tako mali broj Srba glasa Đukanovića iz ličnih interesa. Nekad sam takve osuđivao, a sad mi ne djeluju ništa gore od takozvane opozicije. Sva suština politike u CG se svodi na stalni pritisak na Srbe i sve srpsko. To, naravno, niko neće da kaže, već se svi svjesno bave mozgoispirajućim temama evrounijatskih integracija i svega onoga što one donose. Moguća prekompozicija u vladi će, ako se desi, biti isto tako simulacija demokratije. Đukanović ne zavisi ni od jedne opozicione stranke već od Zapada i unekoliko od Rusa...
Preporuke:
6
1
21 utorak, 31 decembar 2013 09:44
Stefan Mitrov Ljubiša
...Neko je ovdje pitao koje je rešenje za Srbe u CG. Rešenje je vrlo jednostavno i ono se nazire kroz djelovanje crkve. Srbi su pod okriljem Srpske pravoslavne crkve jedinstveni i svi pokušaji razbijanja crkvenog jedinstva u CG su dosad bili kontraproduktivni po režim. Osim toga, Srbi u CG su pokazali i izdržljivost i vitalnost. Stalno ponavljam, broj Srba na popisu je porasatao u odnosu na 2003. godinu, iako su zvanični podaci suprotni. Svak u CG zna da je taj popis brutalno pokraden, a da ne govorimo o neuspjelim pritiscima ideološke mafije u CG da se što više građana izjasne kao "Crnogorci". Rešenje za Srbe je u stvaranju jedinstvene političke organizacije koja bi bila umjerena u političkom nastupu i beskompromisna u potenciranju identitetskih pitanja, pitanja kulture i obrazovanja, ali, prije svega, očišćena od iskompromitovanih i potkupljivih kadrova koji su već odavno oboljeli od politike...
Preporuke:
5
2
22 utorak, 31 decembar 2013 10:02
Stefan Mitrov Ljubiša
...I da ne zaboravim, nijesam imao priliku da lično upoznam Đukanovića, niti nekoga iz njegove okoline. Ali zato sam imao priliku da se upoznam sa nekim opozicionim liderima i lično i porodično. Vjerujte mi, braćo moja, ti ljudi, kako god da se izjašnjavaju, ništa dobro Srbima neće, a i ne umiju da donesu. Jednostavno, opziciju u CG čine ili otrovani antisrbi ili Srbi koji su na svojim pozicijama nesmjenjivi i ogrezli u koristoljublju i samoljublju, kao i u ljubavi prema nekim zapadnim ambasadorima. Lekić - mediokritet i lažni autoritet, bivši komunistički kadar i Milov ambasador. Milić - dovoljno je rećida je najbolji drug Sveta Marovića. Mandić - neuspjeli četnički vojvoda, vjerovatno iskorišćen pa odbačen od neke strane službe. Danilović - opet mediokritet, klasični partijski kadar, koristoljubiv, a još više samoljubiv, pravi primjer oboljelog od politike. Peđa Bulatović - stari udbaš, povremeno upotrebljiv. Medojević - neostvareni Đinđić, stručnjak za sve i svašta, logorejičar...
Preporuke:
6
3
23 utorak, 31 decembar 2013 11:14
Boki
Stefane, svi bi trebali da ti se zahvalimo na dbroj i detaljnoj analizi. Samo da na tvoje košeno još jednom kažem striženo. Mislim da zatvaraš oči na negativnu ulogu koju Crkva ima i uopšte njeno jedinstvo po opstanak Srba u crnoj gori kao takvih. Kada bi Crnogorcima bila potrebna razbucana Crkva, oni bi je razbucali. Da im je bilo potrebno da CPC uspije, ona bi uspjela.

Još jedna stvar, oko koje nije da se potpuno ne slažem kao u vezi sa Crkvom, već bih da izrazim skepsu. Ponekad jedinstvo - u uslvima spoljašnjeg upravljanja loše, jer dovodi do toga da je spoljašnjim upravljaču lakše da fokusira upravljanje na jednu hiararhiju. Druga je stvar što vođstvo Srba ne postoji ni kao jedinstveno ni kao nejedinstveno. Postoje odmetnuta ostrvca, ali nažalost ona nisu vođena jedinstvenom idejom nego onako kako si ti opisao.
Preporuke:
2
1
24 utorak, 31 decembar 2013 11:21
Sekula
Boki, savršeno dobro znam kakvi su primitivci ti opozicioni političari. Više imam povjerenja u Đukanovićevu pragmatičnost i potrebu za srpskim glasovima, nego što vjerujem da će te partije učiniti bilo šta korisno unutar vlasti.

DPS je partija koju ideološka pitanja uopšte ne zanimaju. Zato ne čudi da su u dosadašnjoj vlasti mnoga važna mjesta u prosveti, kulturi i medijima ustupali proustaškoj stranci SDP. Baš tu vidim prostor za napredak, nezavisno od toga da li će te pozicije pokriti kadrovi srpskih stranaka.

Veliki problem u svemu tome predstavljaju neki subjekti koji su do sada bili prepoznati kao srpski - Demokratski Front, novina "Dan", portal In4s, nvo Matica srpska. Ovi subjekti otvoreno manipulišu narodom, posebno onim manje obrazovanim, i guraju srpski narod u koaliciju sa crnogorskim ustašama. Tu vidim prostor za djelovanje Vučićeve vlasti koja mora tražiti druge načine za anticipiranje antisrpskog djelovanja pobrojanih subjekata.
Preporuke:
2
1
25 utorak, 31 decembar 2013 12:17
LIBERAL
ZA Stefan Mitrov Ljubiša

Slažem se i sa vašom ocjenom (slična mojoj što je manje relevantno) srpskog korpusa u crnoj i goroj, uz jedan izuzetak. A to je pozicija i odnos SPC i Amfilohija. Upravo ON lično je najveći manipulator srspke provenijencije u crnoj i goroj i vječiti partner, ideolog i egzekutor đukanoglave mafijaške hobotnice.

Iskreno se nadam da će to vijedti i van crne i gore i postaviti se u odnosu na njega. Mada, ne treba smetnuti sa uma da je svaka vlast u Srbiji (počev od Miloševića do PPV Aleka) u ljubavi sa mafijaščićem đukanom. Milošević ga je doveo na vlast a svi posle njega su kod đukana bili na apanaži. Zato se i ne treba nikakvim vjetrovima promjena a najžalosnije je što je većina stanovnika i stanovnice crne i gore u ljubavi sa njim. Ne mislite valjda da će tu ljubav narušiti rusi, amerikanci ili korumpirane EU birokrate.
Preporuke:
4
1
26 utorak, 31 decembar 2013 12:27
Stefan Mitrov Ljubiša
Brate Boki,
U pravu si ti donekle kad kažeš: "Da Crnogorcima treba razbucana crkva oni bi je razbucali." ali zaboravljaš više stvari. Prvo, u CG se nije ni izbliza ukorijenila ustaška ideologije koliko se to očekivalo od strane nalogodavaca sa zapada. Jednostavno, narod je većinski uz crkvu. Ne kažem da smo nešto posebno tvrdi u vjeri, ali i ovo što imamo je neki kapital. Kad bi crnogorske ustaše krenule u bucanje crkve to ne bi prošlo bez bucanja CG "države" po svim šavovima. Ne vjerujem da bi im se isplatilo. Morali bi da zovu NATO da im čuva "državu". Drugo, ovo pouzdano znam, Milu je od strane ruskog patrijarha i ambasadora Rusije jasno rečeno da će mu se tolerisati sve osim raskolničkog grijeha. Citat: "rRaskolništvo ne možeš oprati ni sopstvenom krvlju!" Treće, možda najbitnije, crkva je stariji i žilaviji organizam od svake države, a nekmoli od ove Milove i Rankove. Ja lično imam povjerenja u vladike Amfilohija i Joanikija, mada nijesam slijep ni za neke greške crkve...
Preporuke:
5
0
27 utorak, 31 decembar 2013 12:31
Stefan Mitrov Ljubiša
...Rat koji naša crkva vodi za opstanak nie od juče i nije danas najteži, mada jeste prilično težak. Stvari nijesu proste, niti onakve kakvim se nama čine na prvu loptu. Srpstvo u CG ne može sačuvati niko sa strane, a pogotovu ne izdajnička i marionetska vlast u Srbiji. Moramo ga čuvati mi, ti i ja, i naše porodice, i naši drugovi. Ako mi budemo pravi i ako budemo složni, ne bojmo se ni Mila, ni grešaka u crkvi. Pa, na kraju, ne bojmo se ni kvazipolitičara, kojima sam u prethodnom komentaru dao previše značaja. Učimo o sebi i radimo na sebi i, s vjerom u Boga, pobijedićemo!
Preporuke:
3
0
28 utorak, 31 decembar 2013 13:11
Stefan Mitrov Ljubiša
Gospodine LIBERAL,
Ne znam šta bih Vam rekao. Ja na mitropolita Amfilohija gledam kao na duhovnog vođu svog naroda. Ne mislim ni da je bezgrešan ni da ponekad ne prelazi iz svere crkve u sveru politike. Ali, mudrost veli; KAKAV NAROD TAKAV I SVEŠTENIK. On je uzeo svoj krst i nosi ga, nekad malo poklekne, ali se povrati na pravi put. Njegova misija među nama nije bila ni jalova ni uzaludna poput misije većine političara koji su nas predstavljali i lažno se borili protiv Mila i protiv odvratne ideologije koja još uvijek vlada u CG. Sve u svemu, ne sudi o čovjeku dok mu ne vidiš kraj. Ja mislim da će kraj ovozemaljskog puta našeg mitropolita biti sa poštovanjem i slavom zbog svega onoga što je ostavio za sobom.
Preporuke:
4
0
29 utorak, 31 decembar 2013 13:31
Podgoričanin
Au, kakvi pesimistički komentari braćo i zemljaci (Stefan, Boki, Liberal, Sekula)...ipak, nije sve tako crno , nešto se dešava u Crnoj Gori...sačekajmo izbore u Podgorici pa da vidimo je li Đukan tako jak kao što mislite
Preporuke:
7
0
30 utorak, 31 decembar 2013 13:34
Peter RV
Pokušavam da razumijem nešto o situaciji u CG, iz teksta i komentara, ali moram da priznam moj potpuni poraz.
Niko ne valja ništa.Svako je prevarant.Onaj što se izjašnjava Srbin, to nije, a onaj koji slavi Sekulu Drljevića možda i jeste ?Poštenoga čovjeka nigđe
Dali je ovo moguće, ili ste svi vi u zavjeri da predstavite ovakvu razornu sliku nemoći?
Primoran sam da se vratim na moju sliku situacije "sa visine".
Crnogorski i Srbijanski vlastodršci su obične slugeranje američkih ambasada i kao takvi dobili su naređenje da se pomire. Zato ova sloga između Mila i trija Vučić-Dačić-Nikolić.
Nikakve stvarne promjene neće bit dok ne napustimo samoubilačku ideju 'Evrope i Nato' i oslonimo se na -Rusiju. Primećujete li da ni jedan jedini Srbijanski ili Crnogorski političar, se usuđuje da lansira sličnu ideju?
Preporuke:
7
2
31 utorak, 31 decembar 2013 13:51
aleksandar
Naši Srbi u Montenegru ne bi smeli da paktiraju ni sa kakvom docleanskom partijom, bio to Milo, onaj croatofil Ranko Krivokapić ili Medojević.
Od toga nikakve vajde neće biti, jer Montenegrini nikada neće odustati od ustaške politike, zato što im je to jedini izvor "identiteta". Montenegrini se naime definišu sa "mi nismo Srbi".
Treba se osloniti na crkvu našu pravoslavnu koja ima tradicije i dovoljno iskustva na sabiranju i očuvanju identiteta, biti što jedinstveniji i čvršći, i čekati da prođu ova zla vremena.
Što spremnije dočekati "promenu klime" prema Srbima u geopolitičkim okvirima.
Sačuvati jezgro i luču Srpstva u posrnulom Montenegru, za neka buduća vremena.
Dugo će trajati, ali nema druge.
To ne znači pasivnost, već uporan i istrajan rad svih mislećih Srba,koliko ko može da doprinese na očuvanju srpskog identiteta svim sredstvima koje Docleani u ovom trenutku dozvoljavaju.
Preporuke:
4
0
32 utorak, 31 decembar 2013 15:13
Sekula
Srbima u Crnoj Gori je ispran mozak. Jedino o čemu oni politički rezonuju je Milov odlazak s vlasti, u kojem vide rješenje svih svojih problema. Krivica za takvu bandoglavost naroda leži na opozicionim političarima, koje je frustracija od silnih izbornih poraza dovela do stanja patološke opsesije Đukanovićevom ličnošću, koju su vremenom prenosili na svoje birače. Drugi dio krivice leži na nažalost čitanom i uticajnom listu Dan, malograđanskom senzacionalističkom tabloidu, koji takođe pati od opsesije Đukanovićem. Pored ovakvih intelektualaca i medija, ni od običnog naroda se ne može očekivati da od šume vidi drvo. A to drvo je zapravo činjenica da Srbi u CG nemaju većeg neprijatelja od crnogorskih ustaša, izroda proizašlih iz bivšeg LSCG, SDP, "nezavisnih medija" i NVO sektora. Đukanovićevo okretanje od njih Srbi trebaju iskoristiti da ih za sva vremena unište a ne da ih spašavaju i prave sa njima koalicije i "bratske saveze".
Preporuke:
4
0
33 utorak, 31 decembar 2013 16:45
Boki
Ko je Srbin za Mila, treba mu reći da griješi, koji je protiv Mila isto mu treba reći da griješi. Svako ko se raduje Milovom padu a eventualnom uspinjanju na vlast SDP-a i ostataka liberala, a Srbin je je teška budala. Ali isto tako ko bi se radovao Milovoj pobjedi. Ali svaki Srbin koji se raduje unutarcrnogorskom raskolu je razuman. Srbi svoju podršku treba da uslovljavaju, ukoliko se nađu u takvoj situaciji sa postotkom od manjinskih prava koji mogu da dobiju, i da ne sklapaju nikako trajni savez već da budu uvijek otvoreni za veću ponudu one druge strane. To je optimistička varijanta. Pesimistička, znači realna varijanta je, kao što smo se ovdje uglavnom složili da će kao i uvijek "srpski" političari za stan, ili za građevinsku dozvolu ili za nešto keša prodati svoj glas, a takva trgovina se Crnogorcima više isplati nego da daju Srbima postotak od manjinskih prava. Nisu Crnogorci toliko blesavi, natezaće se, natezaće i na kraju će naravno biti na Srpsku štetu.
Preporuke:
3
1
34 utorak, 31 decembar 2013 17:20
Crmničanin
Mislim da većina komentatora nije razumela poentu teksta, u Crnoj Gori nije dilema SNP ili Socijaldemokratska partija , već ko će da bude glavni Lomi ili Leka ...za Srbe je bolji drugi jer nije lopov i dukljanski ekstremista kao Lomi ( a i zna 7 jezika a Lomi samo crnogorski)
Preporuke:
5
0
35 utorak, 31 decembar 2013 17:22
gg
Boki je realan čovjek. U Montenegru ne postoji srpska opozicija,čak ne postoji ni jedna srpska televizija ili dnevna novina. Srbe lažu i mažu udbaši, Crnogorci, ili sto bi Boki rekao Srbogorci ili Crnosrbi. Pred nama su dva podjednako katastrofalna izbora, koalicija sa kriminogenim i titoističko-antisrpskim DPS-om, ili koalicija sa zelenaško-ustaškim SDP-om. Neka nam je Bog u pomoći!
Preporuke:
4
1
36 utorak, 31 decembar 2013 19:58
Ernan Kortes
Sretna Nova godina svim Srbima, ma gde da su. I ako Bog da da u Novoj godini, Srbija prekine svaki odnos sa tom tamo Crnomgorom, a posebno sa beogradskim crnogorcima (malo slovo onako kako i pripada). Nekada je Toma Nikolić rekao da se prema crnogoricma treba odnositi kao prema Nemcima, i tu nemam šta da dodam. Neka se lepo pridruže Hrvatskoj, i Bog da ih vidi.
Daleko im lepa kuća.
Preporuke:
2
7
37 sreda, 01 januar 2014 15:47
Patak
Bravo Kortes, dok je takvih glasača kao ti Srbija zaslužuje šumadinca Tomu diplomu
Preporuke:
6
0
38 sreda, 01 januar 2014 21:40
Realista
Oh ovi što veličaju Slavka taj čoek je isto uzimao para od mila, LSCG je uzimao od DPS para kad je u HN trebalo micati zle Srbe.
Slavko Perović, Miško Perović, Famiglia Đukanović, Rakčević i njegov naslijednik Krivi te zla vještica Novak su uzroci svog zla u Crnog Gori.
Preporuke:
3
1
39 četvrtak, 02 januar 2014 00:41
Ernan Kortes
Patko, ne možeš ni da zamisliš koliko više volim svakog Šumadinca (i Vojvođanina, Leskovčanina, Piroćanca, Sremca, Mačvana, Eru iz Užica, čivijaša iz Šapca), makar bio i naopak kao ovaj koga pominješ, nego bilo kog crnog gorca
Preporuke:
2
3
40 četvrtak, 02 januar 2014 01:33
Boki
Šta znam, jeli to zlo ili nije zlo. Nije Crnogorska nacija prva koja je nasatala, tako da Srpksi izdajnik i krvnik može da bude Crnogorski otac nacije i heroj.
Bitno bi bilo da preostali Srbi ne gube orjentaciju i shvate da će bilo koji Crnogorac da vodi računa o interesima Crnogoraca a da oni moraju da vode sami računa o sebi.
Preporuke:
1
0
41 četvrtak, 02 januar 2014 15:26
Patak
Zato i kazem Kortes da si zasluzio Tomu za predsednika
Preporuke:
2
0
42 četvrtak, 02 januar 2014 17:36
Peter RV
@Patak
Ernan Kortes je pristalica onoga Koštunice koji nije mrdnuo prstom da pomogne Crnogorcima iz Srbije da učestvuju u referendumu za ' nezavisnost'. On je sasvim zadovoljan sa granicama beogradskog pašaluka što je za njega 'cjelokupno Srpstvo'. Inače je profesionalni klevetač pokojnog Miloševića, za kojega ima duplu mržnju- što je branio i poginuo braneći Srbiju (dok je njegov Koštunica učestvovao u CIA konspiracijama) i što nije bio Srbijanac.
Kako ' u svakome zlu ima nešto pozitivno', nijesmo ništa izgubili što smo se rastavili od ovakvih srbijanskih super-patriota.
Preporuke:
3
0
43 petak, 03 januar 2014 01:11
Ernan Kortes
Patko, radije ću pojesti i Tomin stiropor i njegovu diplomu, nego što ću sesti sa tvojim "bratom" crnogorcem, koji samo gleda kad će da mi zabije nož u leđa. Naravno, tek pošto se prvo najeo i napio u kojoj kući (i stekoa diploma koliko ti duša hoće) A tim Patko, kako hoćeš. Ja ću sa Srbinom, kakav god on bio.Pjetre RV, pjozrdav iz Šumadije ti šalje. Zdrjav mi bio Pjetre RV! Neka ti Bog da Hrvata za brata kad ti Srbin nije valjao.
Preporuke:
0
1
44 petak, 03 januar 2014 20:57
Crnoje
Da obradujemo autora, da nece/ne moze biti nikakve srpske "ruke spasa" od srpske strane, jer je ne moze biti, posto je Djukanovic nesmotreno srusio sve mostove koje su ga MOZDA mogli vratiti u neke pregovore, bilo da je to Dzomic u pitanju koji je proglasen drzavnim neprijateljem, bilo da je to mogao biti Predrag Popovic i njegova Narodna Stranka (ili Koalicija sa SDS), kojima je Djuka pokrao glasove, da ne mogu da predju census - na prethodnim izborima; te ukidanja drzavljanstva Predragu Popovicu, zbog srpskog drzavljanstva, kojeg se nije htio odreci.

Pojednostavleno, Djukanovic je sam sebe sahranio i tu nema nikakve mogucnosti za bilo kakavim ulaskom Srba u vlast, sto je svima dobro poznato. Srbija pokusava da oslabi Djukanovicevu anti-srbijansku retoriku, tako sto ce da igra ulogu pomiritelja, iako se dobro zna da od toga nema nista.

Jucerasnje izjave ambasadora Bingulca u intervjuu za MINA su samo pokusaj da se pokrenu bar neki pregovori, koji ce da traju unedogled.
Preporuke:
2
1
45 petak, 03 januar 2014 23:47
Boki
Ne razumijem te crnoje. U Crnoj Gori postoje dvije crnogorske strane lopovi koji su pomalo ustaše i ustaše koji su pomalo lopovi. Time što ukidaš srpskoj državi i srpskom narodu pravo da pregovara sa oba subjekta u Crnoj Gori, ukidaš srpskom narodu i državi subjektivitet i dovodiš do toga da neko drugi - EU ili ko? odlučuje za njega sa kim će sklapati saveze. Ako srpska država i srpski narod imaju subjektivitet onda tender treba da bude javan, i podršku treba da dobije ona crnogorska grupacija koja nudi više. A ovako, ako druga familija u Crnoj Gori za Srbe nema alternativu, onda je ona ta koja određuje cijenu. To kažeb apsolutno bez da pretendujem da ja treba da odlučim na kojoj od te dvije tezge treba trgovati. I na kraju ne treba iamti iluziju. Po meni je ipak taj prozor za trgovinu iluzija, ali ajde da vidimo.
Preporuke:
2
0
46 subota, 04 januar 2014 16:53
Crnoje
Sta ti nije jasno Boki?

Da je Montenegrina kao projekat na koljenima i sada se trazi od Srba da je jos malo odrzavaju u ime: vidi odjednom: "bratskih odnosa"?

Ili da je Crnja-i-Gora kao "drzava" bankrotirala u svakom pogledu (failed state) i da je za njeno ozivljavanje (svi njeni veliki infrastrukturni projekti) neophodni su vise nego odlicni odnosi sa Srbijom - i po mogucnosti (prijetnja da ce Djuka pokreniti civilni rat) produzetak Djukine vladavine na neodredjeno?

Vjestacka polarizacija drustva je stvorena na anti-srpstvu. Depolarizacija tog istog drustva ne moze da bude na pro-srpstvu, nego na cemu, Boki?

Senedarizacija i anti-kleptokratizacija (sic) - za koju je neophodan Gradjanski Bunt i Otpor!

"Montenegro je umro! Zivjela Crna Gora!"

ps. "Druga familija" ovih dana stampa slavske i bozicne kuvare! Znaci da su shvatili!
Preporuke:
1
0
47 subota, 04 januar 2014 20:15
Peter RV
@Ernan Kortes
Uh, što ste se razbijesnili ' osvajače Meksika' i proroče patriotizma Beogradskog Pašaluka. Toliko otrovi u vama prema Crnogorcima da vam upropasti ton u tako nizak i vulgaran? Mislite li, zaista, da smo vam mi krivi što ste izgubili vlast u pašaluku-za kojom stalno kukate?
Ispoljavate simptom režimlije koji je izgubio svoj režim pa ne zna kako da se ušaltuje u novi. Težak problem, žalimo slučaj , ali ne znamo kako da pomognemo.
Preporuke:
0
0
48 subota, 04 januar 2014 23:51
Boki
Crni Crnoje,

Ne vidim zašto je za našu raspravu bitno je li Crna Gora na koljenima ili nije. Bilo da je na vlasti prva (lopovsko-ustaška) ili druga (ustaško-lopovska) familija, dužnosti Srbije pred Evropskom Unijom bi bile iste, da "ima najbolje moguće odnose sa Crnom Gorom. Šta je to što Srbija može da učni za Crnu Goru, može da se na svoju štetu uklapa u regionalne infrastrukturne projekte za korist Crne Gora, i Srbija će to da radi po naređenju EU bez obzira bila prva ili druga familija na vlasti u Crnoj Gori. Može da dopušta da Crna Gora glumi lidera "Evroatlanskih integracija" i to će Srbija po naređenju EU i da čini bez obzira na prvu i drugu familiju. Sledeće što Srbija može da učini je da pomaže dovršenju Crnogorske nacije, a to je da se pruži ruka drugoj familiji da se vrati u pravoslavlje i da se ignorisanjem Srba u Crnoj Gori ovi podstaknu da se priključe Crnogorskoj naciji. Ništa od ovoga nije u suprotnosti ni sa interesima ni prve ni druge familije. Druga familija je shvatila
Preporuke:
0
0
49 subota, 04 januar 2014 23:57
Boki
Prva familija gaji duboki prezir prema Srpstvu, a druga familja gaji duboki prezir i prema Srpstvu i prema Pravoslavlju. Druga familija je, kao elitne jedinice, vodeći ideološki za sobom prvu familiju napravila ogromni prodor u uništavanju Srpstva i Pravoslavlja. Prva familija se kao druga linija ideološtkog fronta dobro utvrdila ali je druga familija otišla malo predaleko i shvatila je da te pozicije za sada, tako duboko iza linija odbrane pravoslavlja ne može da drži. Druga familija se malo povlači, polovično napušta antipravoslavne pozicije i ravna s više na antisrpske zajedno sa prvom familijom. To nikako nije iskreno, jer se radi o istim ljudima, duboko antipravoslavnima. Oni se samo prividno i samo pasivno odriču antipravoslavlja, zapravo snižavaju histeriju pa izgleda da su se zaista odrekli antipravoslavlja, a zapravo su se samo malo primirili da bi sa sobom opet povukli većinu. No i takvom djelimičnom povlačenju mogu da se raduju Bugari ili recimo Rusi, ako ne pogledaju dublje
Preporuke:
2
0
50 subota, 04 januar 2014 23:58
Boki
Ali Srbin da se raduje dolasku druge familije na vlast - to je suludo.
Preporuke:
1
0
51 nedelja, 05 januar 2014 18:24
Crnoje
Boki, umjesto mlataranja po tastaturi, napisi minimum zahtjeva sa kojima mislis da Srbi trebaju da izadju na taj javni (socijalni ugovor)"tender"?

I ja sam ljubitelj dobrih viceva! ;o))

Istovremeno cu te dobronamjerno uputiti na nekoliko Petrusinovih komentara* (sa kojima se U POTPUNOSTI SLAZEM), na tekstove M. Vukasinovica i V. Leposavica, o ovoj temi, iz (pred)prosle godine na Vidovdanu, da bi ti mozda neke osnovne stvari o situaciji u Crnjoj-i-Goroj bile malo jasnije.

Do tada, ugodno citanje i kucaaakanje! ;o))

ps. evo ti Guberinica iz NS-a, pa se povezi s njim, jer je izrazio zelju da pregovara sa Djukom-fukarom, lazovom i ubicom!

---------------
*Milorad Vukašinović: Odnosi Srbije i Crne Gore - pogled na sadašnjost

Milorad Vukašinović: Odnosi Srbije i Crne Gore - pogled na sadašnjost(drugi deo)
Preporuke:
0
0
52 ponedeljak, 06 januar 2014 00:35
Boki
Je li ti Crnoje ne znaš ili se praviš da ne znaš za ideološko-izvršnu simbiozi izbeđu prve i druge familije? Ne radi se o tome šta zahtijevaju Srbi nego, u slučaju da se prva i druga familija toliko zakrve da im treba Srpski glas, da srbi daju na aukciju svoj glas, pa ko da više - ćirilice, radnih mjesta, istorije za srpsku djecu po srpskim udžbenicima, itd, itd. Na aukcijama, obično prodavac, Srbi u ovom slučaju zadržava pravo da povuče robu u slučaju da vidi da nema istinske konkurencije među nadmetačima (kao što je i bojim se neće ni biti).
Ti otprilike između toga da te taba Vermakt i da te taba SS biraš da te taba SS, jer su ti finiji.
Preporuke:
0
0
53 ponedeljak, 06 januar 2014 17:54
Crnoje
Boki, mlatis praznu slamu!

Ajde napisi tacno u detalje te tvoje tenderske zahtjeve - umjesto ovog trt-vrt tezga, trt-vrt nasi glasovi, trt-vrt nasa prava, nase pismo, nasa ugorzenost ..., kako bi taj tvoj Srpski Proglas za crnogorsku pijacu/javnost izgledao?

Djuki treba srpska podrska do izbora, a poslije toga..., kod-koji-mili-moji! Bice opet kao i obicno:

Sta bre obecao - ko bre obecao!? ;o))

Djukina 'ponuda' Srbima nije iskrena, nego je iznudjena ponuda, da bi se samo dobilo na vremenu, dodatno onemogucila neka jedinstvena opoziciona platforma oko DF-a, koja ga je skoro srusila na prethodnim izborima, te da se razbije srpsko jedinstvo, samim tim oslabi srpski glas, ma gdje i kome on isao.

Mislis da je slucajno da se Djukanovic pojavio sa ponudom, onda Marovic sa uredjivanjem Pravoslavlja a Vujanovic sa zahtjevom da se Crkva ne mijesa u drzavne poslove! Tri dijametralno razlicita stava iz jedne iste partije. A onda koalicioni partner da kaze kakvi njemu trebaju Srbi?
Preporuke:
0
0
54 ponedeljak, 06 januar 2014 20:44
Boki
Crnoje, ti i ja izgleda malčice pričame jedan pored drugog. Nije tender nego je aukcija, obična aukcija, počentna cijena makar nekakvo poboljšanje Srpskih manjinskih prava u ndbrCG. Aukcija uz pravo povlačenja robe iz prodaje, da ti još jednom ponovim.
Trenutno ni prva ni druga familija ne nude Srbima ništa - osim prava na goli život u statusu podređenog etnosa i prava na asimlaciju (što je u odnosu na prava koja su imali Jevreji u koncentracionim logirma odlično).
Mene propituješ šta tražim, eto, tražim bilo šta, pa da vidim oću li prodavati - a ti prodaješ robu drugoj familiji, odlučio si se samo za jednoga kupca i onda ti on diktira cijenu - koja će biti naravno jedno veliko ništa - samo apanaža partijskim rukovodiocima i to samo ako se pokažu pouzdani na putu asimilacije ili kooperativni na putu eksploatacije.
Još jednom da ti postavim pitanje - ko su veći antisrbi - prva ili druga familija - ko je ideološka esencija a ko su izvršioci?
Preporuke:
0
0
55 ponedeljak, 06 januar 2014 21:53
Crnoje
Ako mislis da je ta aukcija veoma vazna za Srbe, onda bi trebao da napises jedan tekst o tome:1) kako bi se toj aukciji trebalo prici,2) sta bi trebali da budu minimum zahtjevi,3) sta maksimalni zahtjevi, 4) oko cega da se pogadjamo, a oko cega, ne, 5) kako da izbjegnemo da pogadjanje ne bude oko izbora, kada to odgovara familiji, nego mnogo ranije, 6) kako da sprijecimo da familija odredjuje datum izbora a ne mi;7) kako da natjeramo familiju da promijeni ustav - recimo da ga omeksa i izbaci 3/5 za nama vazne clanove8) kako natjjerati familiju da nam da policiju i sudstvo bez kojih nema promjena u drustvu9) kako srediti spiskove u kojima ima bar 15 hiljada nepostojecih osoba10) kako sprijeciti duplo glasanje istih osoba preko laznih licnih karata 11) kako postupiti sa 100 hiljada nelegalno izgradjenih objekata12) ciju stranu drzati u slucajevima korupcije u KAP-u, Prvoj banci, EPCG-uKako sve ovo uraditi i ostati u koaliciji sa Prvom familijom?
Preporuke:
0
0
56 ponedeljak, 06 januar 2014 23:12
Boki
Pa i ja sam skeptičan je li trgovina moguća, ali ajde da se vidi, a ti si, izgleda da smo se dogovorili oko toga, za predaju sudbine Srba u ruke druge familije na neviđeno, samo da bi Crna Gora ušla u "normalnu demokratiju". Hrvatska je u normalnoj demokratiji u kojoj su izvršena hapšenja za korupciju, u kojoj su se dva politička krila tri četiri puta izmijenila na kormilu. To uopšte ne sprečava Hrvatsku da normalno demokratski teži da ukine đirilicu i da ustroži režim prijave boravka izbjeglica.
Ti si više izgleda za spašavanje Crne Gore nego za status Srba u njoj.
Izgleda da smo se dogovorili i o ko toga da pripadnici druge familije dublje i prefinjenije mrze Srbe i da su oni ti koji su prvoj familiji predali na upotrebu ideologiju odcjepljenja i antisrpstva.
Preporuke:
0
0
57 ponedeljak, 06 januar 2014 23:16
Boki
Ja tebi da pravim čitavu taktiku pa i akcioni plan a nismo se dogovorili ni oko vizije ni strategije. :-)
Veliki broj onih koji predaju srpske glasove u ndbrCG u ruke druge familije, to čine za lični interes, sa svoj lični status u Crnogorskom društvu, a ne za status Srpskog naroda u toj državi. Oni se bore da oni budu ti koji će za račun Crnogoraca eksploatisati ili asimilovati Srbe po potrebi.
Da se razumijemo, to rade i oni koji te glasove prodaju-predaju prvoj familiji.
Nažalost.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner